Trädgårdsliv & Design


Fint besök
2012-09-19, 11.11.32
Filed under: Växthus

Fint besök

Snart har det gått en vecka sedan jag fick fint besök i mitt växthus.

Claus Dalby som har bloggen och sidan Mit haveliv  och som bland annat har skrivit många fina böcker om trädgårdar och växthus  samt haft trädgårdsprogram i TV, besökte mig under en regnig förmiddag förra veckan.

Anledningen var att han är ute på turné i norden för att samla in bilder till sin nya bok om växthus och växthusliv och som det är tänkt att jag skall medverka i med mitt växthus.

Vad jag kan förstå så kommer boken ut redan i november.

Claus har en helt fantastisk trädgård och ett enormt fint hus. Besök gärna hans blogg Mit haveliv och hans förlagssida Klematis.

Jag vill passa på att tacka Claus för den fina boken jag fick som tack samt hoppas att vi får tillfälle att ses igen.


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Kul med besök från grannlandet Danmark. Det skall bli spännande att se hans nya bok.
Ha det gott
Birgitta

Kommentar av Birgitta




Kommentera

