Trädgårdsliv & Design


Växthuset
2012-09-13, 15.02.27
Filed under: "Dagbok", Växthus

Har fixat och trixat idag med att få till en fin stämning i växthuset inför en fotografering… Tänk att man aldrig blir nöjd med det man har… Man vill alltid ha det lite bättre och lite finare!

För ca ett- två år sedan bestämde jag mig att tacka nej till tidningar och andra besök som vill komma hit och ta kort. Min energin finns inte att ha växthus och trädgård på topp jämt.

Men så kom ett e-meil om att självaste Claus Dalby http://www.clausdalby.dk ville besöka mitt växthus.

Hade nästan bestämt mig att även här inte tacka ja men så kändes det lite extra smickrande och mina FB- vänner fick äran att bestämma hur jag skulle göra.

Och svaret blev naturligtvis att jag skulle anta erbjudandet för annars kommer jag kanske att ångra detta besök.

Och nu står jag här…. Har fjärilar i magen inför träffen med Claus i morgon men det skall bli skoj!

Välkommen Claus!

Jag vill passa på att Tacka min vän Zara för stödet och besöket idag & Carina för tips och ideér inför denna fotografering.

Kram till er alla!

(bloggat från mobil)


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej Camilla !

Här har du en till som har fjärilar i magen !!
Claus kommer till mig idag !
Det kommer att gå jättebra i morgon… du har jättefint
i ditt växthus och utanför också !
Lycka till i morgon !
Kram/Isa

Kommentar av Isas Trädgård

Det kommer att gå så bra och vad roligt att få se alla era vackra växthus i hans nästa bok🙂
Ha det bäst!
Kram Hélena

Kommentar av Hélena




Kommentera

