Trädgårdsliv & Design


Mitt Paradis
2012-07-03, 11.45.07
Filed under: "Dagbok", Bilder från trädgård, Växthus

20120703-122734.jpg

Har i dagarna kommit hem från en vecka tältande med mina två yngsta barn. Vilket äventyr! Vi har sett massa av djur… Rådjur med ungar, ormar och vinbärssniglar, änder och fiskar. Vi har upplevt blixtrar och dunder… Storm och störtskurar… Sol och bad. Härliga stunder! Vi har grillat och ätit glass i massor.

Hemma blommar rosor och pioner och en ljuvlig doft av kaprifol klär mitt växthus.
Pelargonerna blommar i ett rosa hav.

Borta har vi haft det Bra men hemma är det ändå Bäst!
Det här är mitt Paradis!

20120703-124111.jpg

(Inlägget är skrivit från mobil)

Ha en underbar dag!

Kram Camilla

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Hej! Här har jag visst inte varit på länge! Projektet ser ut att bli jätte fint. Så spännande att följa det här på nätet:)
Vilken blomster prakt på dina pelargonen. Mina blommar dåligt tycker jag.
En Libbsticka har jag i kruka som väntar på att grävas ner:)
Ha det skönt nu när värmen verkar ha återvänt till våra trakter!

Kommentar av Merja




Kommentera

