Trädgårdsliv & Design


Kan det vara ett päron träd?
2012-05-14, 21.18.47
Filed under: Okända växter..., Trädgårdsprojekt

Nu blommar en mystisk kvist som jag har i flera år undrat vad det kan vara.

Jag har spekulerat i allt från en sjuk syren, till pärlbuske till äpple. Men nu äntligen efter nästan 10 år blommar den i massa söta vita blommor.

Enligt lite efterforskning runt om på webben har jag nu slutligen landat i att det kan vare ett Päron träd!

Härligt, Jag hoppas verkligen på det!!!

Jag hoppas också att jag kan komma igång blogga lite mer regelbundet igen. Jag har verkligen legat på latsidan men livet har krävt sig en lite paus från allt bloggande och familjen har varit mitt fokus under en lång tid.

Härom dagen fick jag en ny stora idé för vår trädgård och min man nappade snabbt på idén och inom kort kommer vi att börja gräva för vårt nya projekt. Jag kommer naturligtvis att dokumentera med både bilder och ord här på bloggen så håll ut om ni vill se vad som kommer att hända här på Sofielunds lilla gård.😉

Vårkram från mig.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

