Trädgårdsliv & Design


1:a December
2011-12-01, 22.43.26
Filed under: Bilder från trädgård, Väder dagbok

Snart är det Andra Advent och idag är det 1 december och sonens namnsdag och ute blåser kraftiga vindar. Kung Bore dröjer. För ännu blommar rosorna i min trädgård och knoppar börja spricka på buskarna och träd. Vilken mild vinter vi har!

Rosen är en Bonica ros som blommar fortfarande och är min favorit ros.

När jag gick till brevlådan idag noterade jag att min stjärnmagnolia hade feta knoppar som höll på att brista…

Naturen är helt ”crazy”… Vart är vårt klimat på väg?

Grattis säger jag till sonen och till er alla andra önskar jag en skön december!

//Camilla


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Önskar dig och hela familjen en
God Jul
Birgitta

Kommentar av Birgitta

Fin blogg du har…bra inspiration:)
Jag önskar dig en fin vecka med hopp om vårsol.

LOVE Maria på inredningsvis

Kommentar av Maria at inredningsvis.se




Kommentera

