Trädgårdsliv & Design


Fest… i växthuset!
2011-09-07, 12.01.20
Filed under: "Dagbok"

Hej på Er!

Idag har jag besök utav två inredningsstylister som fixar och donar i växthuset.

Det skall bli festreportage i en av Sveriges största kvällstidningar.

Så Spännande!

Jag hoppas att jag kan få tjuv ta lite bilder senare då det är dukat och klart… 🙂

Håll tummarna för oss att vädret inte blir allt för regnigt och att allt går bra.

Ha en underbar onsdag!

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jadu, ni hade ingen tur med vädret… Eller, kanske ännu mer passande med regn för att visa det härliga med växthus?! Att tända några ljus extra och duka upp ute fast inne, det är ju inte alla förunnat. Ska hålla utkik efter reportaget. Är det E eller A ?

Kommentar av Sofia

Spännande! Ser fram emot resultatet!
Ha det bäst!
Hélena

Kommentar av Hélena

Supertrevlig blogg! Hottade hit när jag googlade på växthus 🙂
Måste fråga, vad det är för glas ni har som tak? Och kan snickare hjälpa en med att montera det? Kan verkligen inget om sånt, men har införskappat mig mina fönster som ska renoveras och spröjsas. Men just taket är för mig en gåta. Likadant takstolarna, tillverkade snickarna dom åt er ?
Kommer att titta in här fler gånger 🙂
/Anna

Kommentar av Anna




Kommentera

