Trädgårdsliv & Design


Underbara sköna trädgård
2011-07-02, 22.42.23
Filed under: Bilder från trädgård, Min Trädgård, Utan kategori, Växthus

Det blommar överallt i trädgården på en och samma gång lagom till min efterlängtade semester och det doftar schersmin, ros och kaprifol.

Nätterna är fortfarande ljusa och det är så underbart i trädgården.
Det är svårt att dra sig in på kvällen för man vill få njuta av dessa sköna dagar så länge man kan… så även denna sommarkväll blev min i trädgården. I  timmar gick jag där lukta, och njöt!

Ha en underbar vecka och njut av vår solen dofterna och sommarvärmen!
Kram Camilla
Ps. På hemmakanalen.se kan ni se mer av mitt växthus… Så himla skoj att även finnas med där för att inspirera andra till ett växthusbygge…

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Underbar bild med kvällsljuset som silar in mellan bladen. Du har verkligen lyckats fånga den svenska sommarkvällens skönhet. Hoppas du har det bra och riktigt skönt i augustis aftondofter.

/Monica

Kommentar av Monica




Kommentera

