Trädgårdsliv & Design


Syrenens doft
2011-05-15, 19.51.10
Filed under: Min Trädgård | Taggar:

Jag tillbringar all min tid i min härliga trädgård.
Syrenerna har nyligen slagit ut och det doftar underbart.

Grusgården är krattad och trädgårdslandet är rensat.
I morgon skall tomatplantor och gurkplantorna ner i stora krukor.

Bönorna skall sättas och sommarblommorna ska få planteras om. Det är bråda tider, men jag njuter av försommarens doft.


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Låter underbart! Jag får nog vänta ett par veckor till innan våra syrener slår ut.
Ha det bäst!
Hélena

Kommentar av Hélena

Mina syréner är i knopp, preciiiis på gång att verkligen slå ut och börja dofta. Grannens syrén doftar dock alltid mycket mer än min, men jag kör förbi den på uppfarten och njuter.

Kommentar av Sofia




Kommentera

