Trädgårdsliv & Design


Vår fest
2011-04-07, 13.04.08
Filed under: Trädgårdsliv
Varje vår besöker jag stadsparken i vår stad där de har en liten men charmig vårutställning.
Det är min gamla trädgårdsskola som arrangerar denna utställning så det känns lite extra fint att ta en titt på vad de skapar med våra fina vår blommor.
I år var temat vårfest ochvåren hade dukats upp tillsammans med nysilver glas och kanelabrar med mera.
Här bjuder jag på två av mina favorit vår blommor… Vita tulpaner pch balkansippan i vitt.

Ha en härlig vårhelg! Kram Camilla


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Hej!
Ser så fint ut! Kanske skulle jag ta mig tid och titta in där också:)
Fina vår blommor. Visst är det väl en härlig tid nu!
Trevlig helg

Kommentar av Merja




Kommentera

