Trädgårdsliv & Design


Premiär i trädgården.
2011-03-26, 20.24.26
Filed under: "Dagbok", Min Trädgård, Trädgårdsprojekt


Idag var det dags att damma av krattan ta på sig trädgårdshandskarna och börja jobba i min efterlängtade trädgård. Och det gick ganska bra. Och vilken frihetskänsla! Så mycket nedblåst björkris på gräsmattan och på gårdsgruset jag fick ihop… Ja till och med min make blev imponerad då han fick se sitt bilsläp fyllt till brädden med kvistar och ris.

Nu väntar jag bara på lite mer värme så vårens knoppar kan börja spira och jorden torka upp .

 

 

Klockan är snart 20.30 och det är Earth Hour och det är dags att släcka ner här… Jag önskar er en mysig kväll!

Kram Camilla


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Det är en härlig tid nu. Måste börja jag med:)
Ha det gott!

Kommentar av Merja




Kommentera

