Trädgårdsliv & Design


Längtar till våren och för att få odla…
2011-03-16, 20.14.43
Filed under: Trädgårdsliv, Växthus

Vår i växthuset 2009


Pärlhyacinter 2009

Minus sex grader i morse och kylan kändes långt in i kroppen. Nu är längtan enorm, jag vill ha vår och värme så växtsäsongen kan komma igång ute och i växthuset.

Tomatodling i pallkrage i växthuset.

Jag har en tanke om att att testa något nytt i min växthusodling och med det även få mer utrymme i växthuset för vila och festligheter.
Förut har jag odlat i så kallade pallkragar men jag upplevde som att jag inte kunde ha så många plantor i dessa pallkragar  jemte emot hur stor plats de tar så nu har jag beställt jag nya krukor till växthuset för min tomat och gurkodling.

 


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Gillar dina pallkragar!! Vem längtar inte:)
Ha det gott!

Kommentar av Merja




Kommentera

