Trädgårdsliv & Design


En ny blogg i väntan på trädgårdslivet
2011-03-11, 15.17.37
Filed under: "Dagbok"

Hej alla vänner!

 

Hösten och vintern har varit lång och kal med mycket snö och många minusgrader.

Orken  har därför inte varit på topp till att hålla igång min trädgårdsblogg här under vintern.

Men nu när ljuset har hittat tillbaka och våren börjar närma sig har dock lusten kommit åter att inreda, planera och fixa med både det ena och det andra i mitt hem. Därför skriver jag nu lite om inredning på en annan blogg Mitt vita sköna hem. Har kan ni följa mig lite mer allmänt om inredning, mat, mode.

Ni är mycket välkomna dit att se vad som händer där under tiden vi väntar in en ny trädgårds säsong i min trädgård.

Ha det gott alla vänner ♥♥♥

Camilla


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej hopp!
Det blir nog snart skrivet mera här!
Våren är ju på gång och trädågrdslängtan börjar gro.. ORDENTLIGT.. i alla fall här.

Kommentar av Linda

Aha, är det där du hållit till …🙂 Ska bläddra runt lite i den nya. Snart börjar trädgårdsäsongen🙂
Tjing

Kommentar av Monica




Kommentera

