Trädgårdsliv & Design


Drömmen om en vit trädgård
2011-03-08, 08.11.22
Filed under: Trädgårdsliv, Växthus

Vilken överraskning! Tack snälla Carina Bergius för din underbara bok, Drömmen om en vit trädgård som kom idag med posten.
Vilket arbete du har gjort för att skapa en sådan härlig bok med den passande titeln.
Det känns oerhört smickrande att jag fick vara med och dela min vita dröm och mitt växthus med dig i din bok.
Nu längtar jag ännu mer till våren och få flytta ut i mitt växthus… Känna värmen mot det varma betonggolvet, doften av pelargoner och tomater.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej och välkommen tillbaka.
Grattis!! Kul att ditt fina växthus får vara med i boken. Dom bilder som jag sett här på bloggen är som en dröm! Visst längtar man nu:) Snön smälter sakta men säkert.
Ha det gott!

Kommentar av Merja

Hej Camilla !
Kul att du gör inlägg igen och stort grattis till medverkan i boken ! Ditt växthus med vackra ting och planteringar är den stora förebilden !
Ha det så gott !
Kram/Isa

Kommentar av Isa

Hejsan
Jag läste Drömmen om en vit trädgård och då fick jag se dig sittande utanför växthuset i en stol som vi är på jakt efter till vårt växthus. Kan du hjälpa oss med vart vi kan få tag i dem ?

Kommentar av Marie Bogvi




Kommentera

