Trädgårdsliv & Design


Lite bilder…
2010-08-16, 19.10.20
Filed under: "Dagbok"

Chokladblomma

Fiende bland blommorna... Liljebaggen!

Bolltistel


9 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Menså kul att få se lite från din trädgård.
Vackert och härliga sensommar blomster.
Fast den där röda i mitten är ju faktiskt vacker men inte kul.
Ha det gott
Annika

Kommentar av Annika Christensen

Hej! Jag bygger ett växthus/lusthus och är just färdig med grunden och golvet. Någon tipsade mig om ditt växthus och jag åkte förbi och kikade på det.Jättekul- för det liknar min ide´ -men mitt blir lite lägre och mindre. Din trädgård är härlig och jag gillar stilen jättemycket. Jag har slutat arbeta nu och tänker utveckla min trädgård bit för bit. Hämtar gärna inspiration av dig!
Hälsningar Marianne

Kommentar av Marianne Jonsson

Den där chokladblomman är verkigen läcker!

Kommentar av Martina

humlor är fina!

Kommentar av •lotta på solrum•

Hej Camilla!
Vad roligt att titta in till din blogg! Mycket fina bilder och härliga blommor!
Har en fortsatt skön söndag!
Kram Sirpa

Kommentar av Sirpa

Kul att se dina fina bilder. Njuter av höstträdgården (när det inte regnar). Fick annorlunda tagetes av mina svärföräldrar som är jättefina. Annars är favoriterna just nu zinnia och stora solrosorna.
Skulle det vara OK att bara åka förbi ngn dag?

Kommentar av Sofia Linnér

Vilka vackra bilder du tar! Och vad förvånad jag blev när jag såg bilden på ditt växthus och insåg att det var det där växthuset som jag läste om i NA och som jag klippte ut bilden på och satte på min kylskåpsdörr, för så skulle jag också vilja att mitt växthus ser ut.🙂

Jag har ett mycket litet växthus byggt av gamla fönster som kanske sett bättre dagar, men som i sommar fått lite grön färg på sig. Men en vacker dag blir det något större …

Kommentar av Frejda

Vilka vackra foton! Den där chokladblomman är jag så himla nyfiken på, den verkar dyka upp överallt nu för tiden men jag har fortfarande inte fått dofta på den.

Kommentar av Jenny

Väldigt härliga bilder, som tavlor!

Kommentar av Marie Lithén




Kommentera

