Trädgårdsliv & Design


Tillbaka…
2010-08-06, 23.05.31
Filed under: "Dagbok"

Vänskap

Hej mina trogna trädgårdsvänner!

Nu har jag äntligen kommit tillbaka med en ny dator. Så skönt att allt ordna sig till slut Det tog mig ganska hårt att inse att en 14000kr dator helt plötsligt sluta fungera efter bara ett år och sen chocken nummer två… att inse att någon, troligen vår minsta son hade hällt vatten i den och att inte några garantier gällde då.

Ja minst sagt… det var några tuffa dagar, att smälta det hela  men nu är jag här med nya tag…

Tack snälla för allt stöd jag fått.

Till veckan skall jag försöka hinna med månadens bild och även kanske något bildsvep över vad som blomma nu.

Men tills dess…

Ha en riktigt skön Augusti helg!

Kram Camilla


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej Camilla !

Oj vilket elände med vatten i datorn ! Tur att det ändå löste sig på något sätt !

Hoppas du haft en trevlig sommar ! Såg i tidningen att du haft besök av mördarsniglar. Dessa onödiga hemska kryp kan väl smaska i skogen istället !

Ha det så gott !

Isa

Kommentar av Isa

Hej och lycka till med bloggandet med nya datorn!
Har varit på besök i Hovsta-trädgård där jag och maken slängde minst 10 sniglar var, över staketet in i skogen. Skönt att man inte har det så ännu (peppar, peppar…)

Kommentar av Sofia Linnér

hej, följer dej som vanligt fast jag är påsemester och en bit ifrån min egen trädgård. Otur med datorn, men jag hällde nyligen en hel kopp kaffe i tangentbordet, på expert sa de att ” de e kört” Men efter lite tork så funkar den¨som vanligt- Tur att jag slapp köpa ny.

Kommentar av Anneli




Kommentera

