Trädgårdsliv & Design


Tekniska problem
2010-07-25, 11.22.52
Filed under: "Dagbok"

Min dator har tyvärr lagt av och är på service… Återkommer inom kort!

Må så gott så länge!

Kram Camilla


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Tråkigt med datorn. Hoppas det snart är fixat!
Tack för tipset om fjäril blommor och buskar. Har alldeles för få ser jag på din lista.

Kommentar av Merja

Ja som datastödperson vet jag att tekniken är underbar när den fungerar!

Kommentar av Nina

Tack för stödet… Jag har mått mycket dåligt över min dator för från att det hela skulle gå på garantin (datorn är 1 år) till ett slag rakt i magen… Troligen har ett av våra barn hällt vatten i den och då gäller inga försäkringar….Datorn går inte att rädda enligt teknikern. Jag får helt enkelt köpa en ny.Trist & dyrt…

Kommentar av Trädgårdsliv & Design




Kommentera

