Trädgårdsliv & Design


Ljuvliga Juli
2010-07-05, 11.17.55
Filed under: "Dagbok", Trädgårdsliv

Ljuvliga Juli är här och kvällarna är sköna och ljumma.

Igår när alla gått och lagt sig och det var tyst sjönk jag ner i vår pation med levande ljus och lavendeldoftande myggrökelse.

Pionernas tid är över och rosorna börjar blomma i vit, rosa och karminröd nyans. Doften av schersmin sprider sig över gården och jag kan inte låta bli att sluta ögonen och känna in hur ljuvligt det är.

Önskar alla mina läsare fortsatt sköna sommardagar & kvällar. Njut, för det gör jag!

Kram Camilla


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Oj vilken fantastisk trädgård!! Och vilket växthus!! Har inte begåvats med gröna fingrar men jag ÄLSKAR vackra trädgårdar!! Tack för din gulliga kommentar, bänken har jag hittat på blocket och målat den vit. Vet inte riktigt vad den har använts till… Men man får kolla runt och rätt vad det är så har man lite tur :)!!
Kram Madeleine

Kommentar av Madeleine

Oj vilken fantastisk trädgård!! Och vilket växthus!! Har inte begåvats med gröna fingrar men jag ÄLSKAR vackra trädgårdar!! Tack för din gulliga kommentar, bänken har jag hittat på blocket och målat den vit. Vet inte riktigt vad den har använts till… Men man får kolla runt och rätt vad det är så har man lite tur !!Kram Madeleine
+1

Kommentar av Consolidation Loan Uk

Ja ljuvligt är det nu.
Alltid så kul att se ditt fina växthus.
Ha det fortsatt skönt
Annika

Kommentar av annika

Jag är på jakt efter en paviljong liknande den du har. Var har du köpt den?

Kommentar av Frejda




Kommentera

