Trädgårdsliv & Design


Mitt växthus i tidningen Lantliv
2010-04-16, 19.03.33
Filed under: "Dagbok", Trädgårdsliv, Växthus | Taggar: ,

Lantliv nr 5 2010

I det nyaste numret av tidningen Lantliv kan man läsa om vårt växthus. Så himla skoj och det blev riktigt fint gjort. Det blev en inspirerande  tips och information artikel för att komma igång till att bygga sitt eget dröm hus i glas, med många bildtexter som beskriver hur vi har gått till väga i vårt bygge.

Flytta ut i växthuset.

Fotograf: Magdalena Björnsdotter

Fotograf: Magdalena Björnsdotter

Fotograf: Magdalena Björnsdotter

Önskar er alla en skön och avkopplande helg!

Kram Camilla


20 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Å ja, jag såg de fina bilder, oj vilket vackert växthus du har, ett sånt man drömmer om ju!!!! Mari.

Kommentar av NORDINGÅRDEN

Helt fantastisk!!! Det roliga var att jag satt och bläddrade i tidningen och trodde direkt det var du när jag såg att det stod Camilla, sen tänkte jag, varför skulle det va just DEN Camilla…. sen såg jag bilderna på odlingsbäddarna!!!!!!!!!! =) SÅ roligt!! Har tyvärr inte hunnit läsa igenom reportaget än, men ska göra det så fort jag får tid. Åh, så roligt!

Ha en underbar helg!

Sanna

Kommentar av Villa Solgården

Spännande! Ja du har verkligen ett fint växthus. Den tidningen skall jag titta efter nästa gång jag kommer in till byn.
Trevlig helg
Birgitta

Kommentar av Birgitta

Jag har drunknat i de sidorna. Så otroligt vackert. Imponerad!!

Kommentar av Carina Bergius

Nu måste jag köpa tidningen och läsa🙂. Du undrade på min blogg vilken kamera jag har, tack för berömmet förresten. Det är en Canon 40d och objektivet ett Tamron 2.8 90 mm macro.
Ha en härlig helg! Hélena

Kommentar av Pilgrim

Underbart inspirerande reportage från ditt fantastiska växthus ! Har lusläst tipsen (allt annat också !!) och tar med mig allt till mitt eget växthusbygge som snart påbörjas. Det känns extra roligt att det är överblivna fönster från ditt växthus som nu lever vidare hos mig !
Ha det så gott !!
Kram/Isa

Kommentar av Isa

Måste köpa den nästa gång jag kommer till affären.
Då kan jag säga att jag känner henne som har det fina växthuset..
Kul att du kom på mässan även om det var en kort stund.
hoppas att du gillar boken.
Ha en skön kväll
Annika

Kommentar av annika Christensen

Köpte tidningen som tåglektyr i fredags, eftersom jag visste att du skulle vara med. Jättefina bilder. kul att CH var med på bild också! Lite synd bara att texten bara var EN sida lång. Hade gärna läst mer. Men grattis till inspirerande reportage; Ska visa mina svärföräldrar som bytte ut gammalt skruttglashus till vackert engelskt rött i höstas, och nu ska inreda det i vår!

Kommentar av Sofia

Hej på dig,
och ett stort grattis till det otroligt fina inslaget. Vet du, du har ett riktigt drömvväxthus, som de flesta trädgårdsmänniskor drömmer om! Härligt…!
Ha det gött!!!

Kommentar av Nina

…ja det var alltså ”Min Eden” som skrev här ovanför🙂 det kom tydligen inte fram där i meddelandet!

Kommentar av Nina

Hej Camilla!!!
Tack för din kommentar hos mig!!! Tänk att den var både giftig och fridlyst….Det är inte mycket man vet!!!

Har tidningen, ditt växthus är verkligen något särskilt;o) Skulle inte ha något emot att flytta hit det..*ler*….Så fint reportage, Grattis!!!

Kram Kram Malin

Kommentar av Lantliv i Norregård

Nu har jag läst reportaget – superhärligt! =) Växthuset är så vackert!! Läste att du har pelargoner i mängder, kul! Mitt förra inlägg handlade om just pelargoner. Jag tyckte det var så fint med den gamla skottkärran ni gjort om till fontän! Kul idé!🙂

Suck… jag som äntligen hade kommit ifrån växthusdrömmarna… nu är jag fast igen… puh…😉

Hoppas du får en underbar vår och sommar i din fina trädgård!

Kram
Sanna

Kommentar av Villa Solgården

Tack för kommentar hos mig. Jag satt just idag och läste Lantliv och blev helt grön av ”avund” när jag såg ditt underbara växthus…..tänk om man hade ett sådant *suckar*…så vackert och stämmningsfullt….nåja, jag får vara glad åt mitt lilla…bättre det än inget. Ha en bra vecka. Kram!

Kommentar av Lusthuset

Så fint det blev, jag läste inslaget =)
Saknar dig syrran!

Kommentar av Hanna

Åh!!! Vill bara ha…. Går i växthus tankar och blev så inspirerad!!! Vill bara säga vilken fin blogg du har, varit dålig på att kommentera. Ska bli bättre…/Jessica

Kommentar av Jessica

Jättefina bilder på ditt härliga växthus! Ska bli kul att se det i verkligheten vid trädgårdsföreningens besök i juni!

Kommentar av Anneli

Åh vad fint det ser ut… Kul!
Ha det gott!
Nanna

Kommentar av Fundera grönt

Jag tyckte väl att jag kände igen det där världens vackraste växthuset – visade det till min man också då jag fick tidningen och vi drömde bort oss. Så vackert!!! OCh det verkar som om det finns massor av annat vackert här också! Bästa hälsningar, Minna🙂

Kommentar av Minna

Hmm is anyone else experiencing problems with the pictures on this blog loading?
I’m trying to find out if its a problem on my end or if it’s the blog.
Any feedback would be greatly appreciated.

Kommentar av Immigration Solicitor in Havering

I really like your blog.. very nice colors & theme.
Did you design this website yourself or did you
hire someone to do it for you? Plz answer back as
I’m looking to create my own blog and would like to know where u got this from. thanks

Kommentar av couples therapy toronto




Kommentera

