Trädgårdsliv & Design


På språng till Trädgårdsmässan…

Mårbacka pelargon. En av mina planerade inköp... Jag vill ha massa av dem i växthuset! ;-D

Äntligen är det dags att åka till Stockholm och Årets stora trädgårdshändelse – Nordiska trädgårdsmässan. Där blir det till att inhämta massa inspiration och träffa bloggvänner (en av dem kan ni se här i ett inslag från tv) och mycket annat. Så himla skoj!!

Så nu skall jag se till att allt kommer med… Kameran skall laddas så jag kan återkomma med inspirerande bilder …

Må så gott! Kram Camilla


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag såg ditt fina växthus i Lantliv och skrev ett litet inlägg på min blogg om det och din fina trädgård. Hoppas det var ok. Hur var det på mässan? Ha det gott! Kram Stina

Kommentar av Stina

Hoppas din dag på mässan var till belåtenhet…. och att du fick med dig hem, de Mårbacka du önskade🙂
Tjingeling
Monica

Kommentar av Monica




Kommentera

