Trädgårdsliv & Design


Vårlängtan
2010-03-12, 22.11.31
Filed under: "Dagbok", Trädgårdsliv

Tog en sväng förbi våren i Stadsparken i Örebro för att njuta lite av vårens underbara blommor. Än ligger snön vit över marken där solen värmer naturen och det droppar från taket.  Fåglarna kvittrar och vädret börjar bli mildare . Skönt!

Bilderna är klickbara

Hoppas ni får en underbar helg! Kram Camilla


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Härliga bilder Camilla ! Jag missade kameran vid mitt besök i onsdags i Stadsparken och förresten hade jag aldrig fått till så här vackra bilder !
Visst är det underbart att vi har Stadsparken att få inspiration ifrån ! Trevlig helg /Isa

Kommentar av Isa

Hej Camilla,

Först nu förstår jag att du bor i Örebro.🙂 Jag bor själv här, förutom sex månader om året då jag flyttar ut till mitt lilla soldattorp i norra Latorp väster om Örebro. Det är min trädgård och min odling där som jag bloggar om. Just nu händer inte mycket där, men snart så …🙂

Kommentar av Frejda

Underbara foton, Camilla! Det var länge sedan jag var i Stadsparken, det får kanske bli ett besök på fredag eftermiddag. Nu är jag nerbäddad och sjuk, men det går åt rätt håll…

Kommentar av Sofia




Kommentera

