Trädgårdsliv & Design


Nordiska trädgårdsmässan… Vinnarna är…
2010-03-04, 11.09.58
Filed under: Tävlingar är ju kul! :)

Då var det dags att presentera de tre vinnarna av biljetter samt tröstpris till Trädgårdsmässan i Älvsjö.

Hela 63 lotter har delats ut  (en lott till er var och två som har länkat till tävlingen) och dragningen har slumpmässigt skett av en lottogenorater.

Vinnarna är….

1 pris… 2 biljetter är: Anneli Nyman

2 pris… 1 biljett är: Helen Karlsson

3 pris… Tröstpris är: Johanna Hammar

Ett stort Grattis till er Alla tre…

Ni kommer att få ett vinnar mail av mig snart.

Jag har gjort ett snabbt besök hos er alla som lämnat era blogg och hemsideadresser på min sida. Tyvärr har jag inte hunnit lämna kommentarer på era sidor för det skulle ta sådan tid men jag kommer absolut besöka er fler gånger framöver.

Jag och Lena tackar för ett stort deltagande i tävlingen och vi hoppas att ni alla kommer att njuta av allt fint på Trädgårdsmässan & den Skånska idéträdgården!!!

Vi kanske syns där😉

// Camilla på trädgårdsliv & Design



1 kommentar so far
Lämna en kommentar

[…] Nordiska trädgårdsmässan… Vinnarna är… […]

Pingback av Ny inredning « Trädgårdsliv & Design




Kommentera

