Trädgårdsliv & Design


Månadsbilden – Januari
2010-02-02, 10.16.40
Filed under: Månadsbilden | Taggar:

Jag hade i år tänkt följa trädgården månad för månad för att se hur trädgården och årstiden förändras. Har därför valt två bilder till  årets vy och det är växthuset med en perenn rabatt framför samt en helhetsbild över trädgården. Bilden är klickbar för att man ska kunna se den i större format.

Januari: Vädret har varit kallt och temperaturen har varit allt från minus fem till minus 23. Trädgården har varit inbäddad med ett tungt lager med snö.

Må så gott! Camilla

Ps. Glöm inte bort att delta i utlottningen av biljetter till Trädgårdsmässan i Stockholm den 8-11 april här på min sida… Vinn biljetter här


7 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det kommer att bli spännande att följa dina bilder. Det är väl ingen högoddsare att det kommer bli stora förändringar framöver.🙂

(Jag har för övrigt lagt till din blogg på Trädgårdsbloggar.nu- mer info där eller via min blogg.)

Kommentar av andré

Så spännande och vilket roligt projekt.

Får jag inspireras och göra likadant?

Kommentar av Mimmi

Det ska bli riktigt kul att följa din trädgård månad för månad! Kul idé! /Lillsnörpa

Kommentar av Lillsnörpa

Avund är fult, det vet jag men ditt växthus hade gärna fått ligga här hos mig.
Trevlig helg
Birgitta

Kommentar av Birgitta

Vilket fint växthus du har!

Hälsningar från en avundsjuk😀

Marit

Kommentar av Thorins Trädgård

Hej!
Här har vi mycket snö fortfarande och jag tyckte det snöade lite till idag.
Kul att få följa årstiderna i din fina trädgård.
Annika

Kommentar av annika Christensen

Du skall veta att jag tänkte verkligen på dig.
Det är ju inte längre än att jag skulle kunna komma till dig en sommar.
Det hoppas jag verkligen på…..
Kram på dig
annika

Kommentar av annika Christensen




Kommentera

