Trädgårdsliv & Design


Charmig butik och min nya ljuskrona…
2009-11-03, 10.13.32
Filed under: Inredning, Tävlingar är ju kul! :)

Hitta en helt underbar butik med massa fina saker. Just nu kan man till ock med delta i en tävling på deras blogg

och vinna en underbar kandelaber som syns på bilden här nedan.

lantliv nov 2Klicka på bilden och du kommer till butiken.

1 mellanskillnad

På tal om ljus och kandelaber så hade jag besök av min kära pappa från Skåne för en vecka sedan. Han kom med en underbar ljusarmatur/krona som jag så länge önskat mig till mitt växthus. Jag hitta denna i somras hos en blomsteraffär i Ystad Tonys blommor och kunde inte släppa tanken på den. Extra roligt är det också då jag mer eller mindre har följt denna blomster butik sedan jag var barn då min pappa känner ägaren till butiken och jag har en del charmiga minnen där ifrån.

Nu är den min och jag längtar tills jag får upp denna enorma och tunga skapelse i mitt växthus.

ljuskronaHär prov hänger jag ljuskronan i vårt vardagsrum.

Ha det gott! Kram Camilla


10 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Härlig med något man riktigt önskat sig. Du har en snäll pappa du!
Ha det gott
Birgitta

Kommentar av Birgitta

Men åh så vacker! Förstår att det var en omedelbar förälskelse…🙂

Kommentar av Villa Solgården

Allt är bra här, tack för din hälsning.
Du får titta in en gång till och rösta på min blogg som månandens blogg i Vi i villa.
Trädgårdsbloggar måste värderas mera.
Ha det gott kram
Annika
Glömde säga vilken fin ljuskrona du har och ljusstaken måste jag kolla in

Kommentar av Annika Christensen

Wow, det var ingen dålig ljuskrona! Tjusig!

Kommentar av andré

Vackert!! Ser ut att passa perfekt i ditt hem:)

Kommentar av Merja

Jättefin krona! Butiken vågar jag inte gå in i, då går jag säkert i konkurs😉. Kram

Kommentar av Anna

Oj, vilken vacker ljuskrona! Den kommer att bli urtjusig i växthuset. Den passar väldigt bra där du har hängt den oxå🙂
Tonys blommor verkar det som om jag måste besöka nästa gång jag är i Ystad. Tack för tipset.

Kram Mari

Kommentar av Mari i Marieholm

Hej, första gången jag är här. Attans trevlig blogg och härlig ljuskrona. Vilket växthus! *suck* Måste kika mer efter det…

Jag kommer snart tillbaka, ha en vilosam söndag.

Kommentar av Emma

Å jösses Margareta, vilken krona!! Den kommer att bli magnifik i ditt växthus!! I vardagsrummet tar den väl nästan upp hela ytan, hihi! Kul!! Grattis till den! kram Zara

Kommentar av zarap

Nej men gud vilken ljuskrona!
Superfin!! Kan absolut se en sådan i mitt lilla växthus,hihi..

Kommentar av maria




Kommentera

