Trädgårdsliv & Design


”ROS” lycka!
2009-07-30, 17.56.38
Filed under: Tävlingar är ju kul! :), Växthus

DSC_0355 Jag tävla inne hos Designe som har en sådan mysig blogg med mycket inspiration och vackra bilder! Tänk att jag hade lyckan med mig och vann dessa fina bokstäverna ”ROS”!

Tack snälla Signe! Så roligt att jag fick äran att vinna dessa och nu njuter jag till fullo av  de fina bokstäver. De pryder nu mitt ”garden house” på väggen mot ett gammalt sliten fönster i sällskap med vinet Zilga.

rosbokstav

Ha en fortsatt skön torsdagskväll! Kram Camilla


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Grattis till det. Rätt blogg vann.
Ha det gott
Annika

Kommentar av annika

Tack Annika! Roligt reportage i AoT om pest och bäst!;-)

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Grattis till vinsten!
Tjingeling
Monica

Kommentar av Monica




Kommentera

