Trädgårdsliv & Design


Gardenskylt och bloggaktivitet
2009-07-25, 22.40.56
Filed under: "Dagbok", Frösådder och växter, Pyssel | Taggar: , ,

pensé

Sista semesterdagen går mot sitt slut fast med det är inte sommaren slut, inte än varje fall.
Fortfarande står mina frösådda penséer i blom på trappan samtidigt som allt fler höst blommor börjar knoppas och några är redan i blom.

Dagen som gått har varit ganska lugn. Bakat hallonkakor inför kommande besök från Norrland och från Egypten. Sen slog jag mig ner i växthuset för att pyssla lite med trådarbeten. Det blev en skylt formad för hand till ordet ”Garden”.

Gardenskylt1

1 mellanskillnad

Aktiviteten här på bloggen gjort mig sprattlande glad och lycklig i år. Det är så kul att se alla som besöker min sida och några av mina besökare har blivit härliga vänner som jag även har haft nöjet att träffa i sommar. Det glädjer mig enormt!

Varje dag då jag slår på datorn och upptäcka att det har kommit en kommentar har fått mig att le, innan jag ens ha läst den. Jag hoppas att mina besökare vill fortsätta följa mig och min blogg i höst även om inläggen kan bli lite glesare än vanligt. Jag har bestämt mig att lämna datorn orörd vissa dagar och inte känna kravet på att ha bloggvärlden under kontroll varje dag.

Till sist vill jag Tacka er alla som kommenterat mina senaste inlägg och projekt som jag sysslat med… Så roligt, fortsätt med det!😉

Ha en fortsatt härlig helg! Kram Camilla

gardenskylt


5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Då är jag inte ensam om att ha penseerna kvar och blommande🙂 Tror mina behöver få lite nedklippning så att de blommar lite till. Jättefin skylt du visar, duktig du är med dina händer🙂
Ha en fortsatt skön sommar🙂

Kommentar av Lotta

Vilken fin skylt du gjort!
Hösten börjar göra sig påmind, men ännu har vi sommar…
Ha det gott
Birgitta

Kommentar av Birgitta

Hej! Så mycket vackra blomster och trädgårdsbilder här nedan!..och vilken fin skylt!

Du har vunnit mina vita ROS-bokstäver! Grattis!:)
Maila mig din adress så kommer de snart på posten!

Såg förresten att du kommer med i Lantliv nästa år! Stort Grattis till det oxå!
Kram🙂

Kommentar av signe

Vad glad jag blir!!! Tack snälla… Jag mailar dig.

Kram Camilla

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Åh så mycket fint du visar på din blogg.
Tack för att jag fick titta in.
Hanna

Kommentar av Hanna




Kommentera

