Trädgårdsliv & Design


Planteringsbordet
2009-07-23, 12.02.28
Filed under: Inredning, Trädgårdsprojekt, Växthus | Taggar:

Idag blev mitt planteringsbord äntligen klart! Jag är helnöjd med mitt resultat och måste såga att jag har nog överträffat mig själv då det gäller snickeri😉 Till vintern kommer med all säkerhet få flytta in i vårt kök där det får fungera som ett litet avlastnings bord eller varför inte ett bakbord.

planteringsbord1

Nu ska jag ut och klippa bort överblommande rosor i rabatterna…Ha en skön fortsatt dag! Kram Camilla


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Rent lyxigt!!!!! Ljuvligt!

Kommentar av NinaH

Det er da det flotteste plantebord, jeg endnu har set!
Jeg får helt lyst til et selv.

Marianne

Kommentar av Marianne Strange Andersen

Där skulle det vara mycket mysigt att stå och fixa med blommor och blad…..ursnyggt!
Tjingeling
Monica

Kommentar av Monica




Kommentera

