Trädgårdsliv & Design


Låda med Vegetables & Herbs
2009-06-08, 21.53.25
Filed under: Min Trädgård, Trädgårdsdesign, Trädgårdsliv, Växthus

odlingslåda1

Jag är ju ingen dekurationsmålare direkt men jag har länge tänk skriva något på mina odlingslåder och idag skred jag till verket och plockade fram målarfärg och en allt för tjock pensel. Det är ju så att får jag för mig något så ska det helst ske på stört och då finns ingen tid att ordna med någon finare pensel och kanske bättre färg… Suck, varför är jag så här?! 

Men men… för att ha målat på frihand utan förebild så blev det väl ändå ganska ok? Blev trots allt nöjd med min skakiga handstil och tröttnar jag på det så får jag väl vända lådorna så att texten hamnar inåt växthusväggen istället. 

Nu tycker nog ni att jag är tokig som också har skrivit mitt blogg namn på lådorna med men detta är även mitt firma namn och i växthuset tar jag emot mina kunder och diskuterar olika trädgårdslösningar och visa ritningar med mera. Min firma kan ni läsa med om här: Trädgårdsliv & Design

 

odlingslåda2

Nu tar jag en bloggpaus igen för nu är det mycket som ska göras. Jag ska bland annat ta emot en trädgårdsförening på onsdag och då måste jag ut och fixa en del i trädgården och i växthuset sen är det skolavslutning för barnen och vi ska även hinna med en sväng till Stockholm och till Småland/Skåne i helgen. Ha det gott! Kram Camilla

mellanakillnad

 

PS. Jag behöver identitetshjälp… Titta in här “Ett mysko träd” 


16 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag tyckte att det blev hur tjusigt som helst!

Kommentar av andré

Åh vad snygga lådorna blev med handskriften! De var fina innan också men med texten blev det liksom ”pricken över i”🙂 Jag har funderat på trädgårdsskyltar och nu när regnet är på G, så blir det tid för inomhuspyssel. Tack för inspirationen =)

Kommentar av Lotta

Vad kul… ser i fram emot och se vad du hittar på! Roligt med skyltar! Jag har två idéer till som ska förverkligas under sommaren😉

Ha det gott! Kram Camilla

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Hur snyggt som helst!
Tjing
Monica

Kommentar av Monica

Tack!😉 Camilla

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Det där blev verkligen fint.
Ohh vad jag skulle vilja se din trädgård.
Kommer ni till Skåne eller?
Ha det gott
Annika

Kommentar av annika

Du får så gärna komma upp och hälsa på oss! Vi är snart på väg till Skåne… Kanske tittar förbi då😉

Kram Camilla

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Riktigt fint blev det! Tack för tipset kanske man ska göra något sånt av framtida sålådor.

Kommentar av Anna

Känner igen mej…NU ska det ske;)
Lådorna blev riktigt fina. Klart du ska känna dig nöjd!!!
Brukar du ha visningar i trädgården, typ vid öppna trädgårdsdagen? Skulle vara intressant:)
Låter härligt med lite resor inplanerade.
Ha det gott!

Kommentar av Merja

Tack! Kul att så många gillar mina lådor! Jag brukar inte ha visningar i min trädgård, bara om det är någon som ringt mig och vill komma och se… Kanske blir det lite längre fram i framtiden som man kan ha öppen trädgård. Vem vet?!😉 Kram Camilla

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Blev ju hur fint som helst!!
Ha det så trevligt under blogfrånvaron!
Men lova att komma tillbaka!;-)

Kommentar av NinaH

Det blev en kort bloggfrånvaro… har ju så svårt att slita mig från datorn och allt fint som andra bloggare skriver… Vill ju inte missa något😉

Kram Camilla

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Det blev ju jättesnyggt. Absolut värt att visas!
Ha det skönt på dina resor.

Kram Mari

Kommentar av Mari i Marieholm

Tack Mari! Ha det gott! Kram Camilla

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Det blev riktigt fint! Du är stadig på handen.
Ha det gott och trevliga resor
Birgitta

Kommentar av Birgitta

Tack Birgitta! Ha det gott, Kram Camilla

Kommentar av Trädgårdsliv & Design




Kommentera

