Trädgårdsliv & Design


Tar en blogg paus…
2009-04-23, 17.51.12
Filed under: "Dagbok"

backsippa

Jag tar en blogg paus nu…

...Mina tankar går till vår närmaste familj i Stockholm och min svärfar som drabbats av en svår infarkt i dagarna.

Jag önskar att jag kunde vara med Er i Stockholm.

♥Jag hoppas på att allt går bra!!! ♥

♥♥♥♥♥

Till Er alla andra som följer min blogg önskar jag en härlig helg med mycket sol, trädgårdsmys och en gnutta trädgårdsarbete ;-)!

Kram Camilla ❀ 

 


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vi hoppas på det bästa och det var en fin blomma du valde att visa för oss.
Ha det så bra du kan så hörs vi
kram
annika

Kommentar av Annika

Hej, roligt att du vill vara med och tävla.

Tråkigt med din svärfars sjukdom, hoppas att allt kommer att gå bra!

/ Kerstin

Kommentar av Kerstin

Hoppas allt går bra….
Kram kram
Monica

Kommentar av Monica

Det var inte roligt att läsa.
Jag hoppas att det ordnar sig.

Ha en trevlig Valborg!
Kram Mari

Kommentar av Mari i Marieholm




Kommentera

