Trädgårdsliv & Design


Närkes Allehanda om min trädgård.
2009-04-05, 10.40.58
Filed under: Min Trädgård

För alla Er som har frågat efter reportaget om vår trädgård i Närkes Allehanda: Titta in här: NA skriver om min trädgård //Camilla


6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Trevlig läsning….och vilket läckert växthus du skapat..Grattis!
/Janne

Kommentar av Gardenlife

Vilket fint reportage! Växthuset är toppenfint! Jag är själv i växthusbyggartankar. Hur mycket jobb är det att hålla ett träväxthus i fint skick?

/Kram Marie

Kommentar av Marie

Vad fint! Kul!
Ha det gott!
Nanna

Kommentar av fikon

Halloj Camilla!
Jag skulle maila dig men har inte adressen och det funkar inte när jag trycker på adr härintill.
Du kan väl skicka iväg ett mail till dig så får jag adressen.
Vad oerhört fint ni gjort ert växthus. Jätte fina bilder i NA.
Ha det gott, vi hörs!
Eva på Smultrongården

Kommentar av Eva

Hejsan! ville bara säga att du har en jätte fin och rolig blogg! Glad påsk!

Kommentar av Jonna

Vad kul att se reportaget! Härligt växthus! Ha en glad påsk!

Kommentar av Anna




Kommentera

