Trädgårdsliv & Design


Wanting spring
2009-03-27, 22.58.34
Filed under: "Dagbok", Bilder från trädgård, Min Trädgård

wantingspring


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ett sånt fint växthus, också i snö! FIkabordet står och väntar på bättre tider också, kan jag se. Du ska se att våren kommer snart!

Kommentar av Camellia

Är detta vackra växthus ditt?! Ser fram emot att få se det i vår- och sommarskrud också! Idag växlar vi ju till sommartid, så nu kan väl inte vinterna behålla greppet så länge till va?
Växthusmadam

Kommentar av växthusmadam

Jajamensan! Jag ser också fram emot en ny och grönskande säsong i växthuset. Hoppas att våren nu är på gång för idag är det blöt snö och solen har tittat fram en stund idag. Kram C

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Oj vilket fint växthus, vi drömmer om att en dag bygga ett men vi måste börja med vår trädgård först. Jag hamnade här när jag sökte på gjuta i betong. Fick lite tips här.
Bettan

Kommentar av Bettan




Kommentera

