Trädgårdsliv & Design


Tar en bloggpaus…
2009-01-23, 17.27.19
Filed under: Trädgårdsdesign | Taggar:

tradgardsdesign

Jag jobbar så pennan glöder… Har nu flera projekt igång och känner att tiden inte räcker till för bloggen just nu… Men jag återkommer så fort jag kan för jag kan säkert inte hålla mig ifrån Er och min blogg.

Så länge hänvisar jag er till Trädgårdsliv & Designs Hemsida som är under uppbyggnad.


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det ser häligt ut med alla dina böcker och ritningar. Jag blir inspirerad av att se det – går en kurs i trädgårdsdesign som jag precis har börjat. Jag har inte kommit till stadiet med ritningar än, håller på med latinska växtnamn just nu!
Lycka till med planerandet!
Växthusmadam

Kommentar av växthusmadam

Trevlig bloggpaus då …kanske får vi se nåt av dina projekt i bloggen så småningom.
Tjingeling
Monica

Kommentar av Monica

Lycka till med dina projekt och välkommen tillbaks när du får mer tid.
Ha en toppenvecka!

♥♥♥♥♥ Mari i Marieholm

Kommentar av Mari i Marieholm

hm, det där ser bekant ut… Har självstudier denna veckan… Bästa att sätta igång!
Lycka till med alla projekt!
hälsningar
Nanna

Kommentar av Fundera grönt




Kommentera

