Trädgårdsliv & Design


Boktips: Digital fotografi av Scott Kelby
2009-01-07, 00.06.42
Filed under: I bokhyllan

DigitalfotografiHittade i julas ett tips på en blogg (en länk på omdigitalkameror  som jag tyvärr inte hittar igen- sorry) om två böcker om Digitalfotografi av Skott Kelby.

Jag blev genast intresserad och beställde dessa böcker och jag har nu börjat läsa hans första bok som med ett roligt sätt beskriver hur man enkelt sätt kan lära sig yrkesfotografernas hemlighet till  bästa de digitalbilderna– Jag lovar de är inte som andra fakta böcker om fotografering utan efter redan första kapitlet hade jag redan både en och två gånger dragit på mun av ett lätt skratt till rolig underhållning . 

Nu ser jag i fram emot att ta bättre bilder till våren när trädgården börjar grönskas igen!

bocker.JPG


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Lycka till med det! De skall vara jättebra har jag hört. Borde nog också läsa dom. Alltid något man kan lära sig. Jag upplever det som att det är så mycket så man får ta ensak i taget.
Ha det gott och lycka till.
Annika

Kommentar av Annika

Tack för tipset. De låter ju verkligen läsvarda.
Hoppas att ni må bättre nu och har sluppit ifrån febern.

Kram Mari i Marieholm

Kommentar av Mari i Marieholm

Tack för bra tips – jag vill gärna förbättra fototekniken och har inget emot om det är lite underhållande också! Bruksanvisningar brukar ju annars inte ha effekten på mig att jag drar på smilbanden särskilt ofta!!!!
Ser fram emot fina bilder på din blogg!
Hälsningar, Växthusmadam

Kommentar av växthusmadam

Det kunde kanske vara nåt…det är ju så himla kul att fota men bilderna blir ju inte alltid som man tänkt sig…:)
Tjing
Monica

Kommentar av Monica




Kommentera

