Trädgårdsliv & Design


Gott Nytt År!
2008-12-31, 14.26.34
Filed under: Bilder från trädgård, Högtidsdagar

Nyår


13 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År!

Varma nyårskramar Mari i Marieholm

Kommentar av Mari i Marieholm

TACK DET SAMMA!

mvh, Anja

Kommentar av Anja

Ha en riktigt fin nyårskväll och sen ett Roligt Bloggår, ett Underbart Trädgårdsår och ett rent allmänt Gott Nytt År!

Kommentar av Lilla B

Gott Nytt år !
Linda

Kommentar av LindaLunda

Hej Camilla!

Gott Nytt År till dig också!
Vi ses 2009!

Kram
Mia

Kommentar av Mia

Gott nytt år till dig och vilket fantastiskt vackert foto du visar.. =) kramar Monica

Kommentar av Moas

God fortsättning…
Vilken häftig bild du visar🙂
Tjing
Monica

Kommentar av Monica

Hej Camilla och Gott nytt år! Tack för hälsning på min blogg! Nu är jag igång med veckans kryddtips – välkommen att läsa det första ruskiga tipset som jag lagt upp!
Ha det så gott på det nya odlingsåret!
Härlig bild du har på fyrverkeriet!
Kram från växthusmadam

Kommentar av växthusmadam

Hej Camilla,
Tusen tack för din rara kommentar på min blogg och välkommen åter. Önskar dig ett fortsatt Gott Nytt År.
Kram/Marita

Kommentar av Marita Blücher

Tack alla härliga nyårshälsningar!

Min Nyårsbild är tagen under ett fyrverkeri kalas år 2006. Det är en bild som jag säkert visat förut men som jag tycker är helt underbar och visar den igen. Många har tyckt att det se ut som en ängel. Vilket jag också tycker… Så låt oss hoppas på att änglarna är med oss även år 2009.
Många kramar från mig Camilla

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Så läckert! Hoppas du hade en trevlig nyårsafton! God fortsättning på det nya året! Kram🙂

Kommentar av signe

Wow! Vilken härlig bild!
God fortsättning på det nya året – hoppas ni får ett härligt och blomstrande 2009!

/Monica

Kommentar av Monica

Vilken bild! Häftig.
God fortsättning på dig och nu börjar längtan eller hur?
Vi hörs och syns
Annika

Kommentar av Annika




Kommentera

