Trädgårdsliv & Design


Tredje Advent & Lucia har varit här…
2008-12-14, 18.50.28
Filed under: Tävlingar är ju kul! :)

… Med ett bud om vem som blev vinnare i Tävlingen om Julvimplarna! 

Ett stort Tack till alla deltagande i tävlingen. Sammanlagt blev det 53 lotter som fördelades på 35 deltagare.

Jag har varit inne och tittat på era sidor (ni som har en blogg osv) men har tyvärr inte hunnit kommentera era sidor för det skulle ta alldeles för lång tid för mig men det var mycket kul och få se era sidor i ord och bild!

img_0180

Ett Stort Grattis Till Dittan & Dattan ur Monicas Vardag.

Maila din adress till mig på Trädgårdsliv & Design så kommer din Julvimpel med posten!


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Nämen…jag tror inte det är sant! Jag brukar aldrig vinna nåt🙂 Jättekul! Tack tack…..mailar dig adressen.
Tjingeling
Monica

Kommentar av Monica

Fint växthus i vinterskrud.

Hälsningar
Ingela

Kommentar av ingela

GRATTIS till vinnaren!

Kram!

Kommentar av Tårtsmulan

Jag såg att du deltog i tävlingen om en systemkamera nyligen och tänkte därför tipsa dig om att jag själv delar ut en Nikon D60 nu, till ett värde av 5000 kronor. Det enda man måste göra är att länka till mig.

Länk: omdigitalkameror.se/vinn-en-nikon-systemkamera

Tyvärr lyckades jag inte hitta någon kontaktadress, så jag valde att skriva en kommentar om det. Se det som ett personligt meddelande och absolut inget du behöver visa upp för dina besökare.

Kommentar av affiliatenytt




Kommentera

