Trädgårdsliv & Design


Vinternatt
2008-12-13, 16.45.24
Filed under: "Dagbok", Bilder från trädgård, Högtidsdagar, Växthus

vinternatt

vintertradgard

 

Av någon konstig anledning har jag fått mani på att ta nattbilder i vår trädgård. Kanske beror det på att jag är lite av en natt människa Dessa bilder tog jag efter midnatt natten till idag Lucia. Ljuset var så magiskt  och det var riktigt skönt ute. Bilderna är tagna utan blixt för att få fram det härliga ljuset.

Nu väntar Tacos och ett gott glas vin sedan blir det en skön Lucia kväll med barnen framför tv:n.

 

Glöm inte att ta sista chansen i min julvimpeltävling…än finns det lotter kvar! 😉  Vinn en Julvimpel på min blogg!

Ha det gott denna underbara Lucia kväll  & Kram från Camilla


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ur snygga bilder! Här regnar det bara….:(
Trevlig tredje Advent
Tjing
Monica

Kommentar av Monica

Så himla stämningsfullt, det är ju så vackert med snön som ligger just nu…
Skönt att höra att albumet kom fram! Visst är det bra? Jag njuter av mitt och längtar till Italien;)
Erika

Kommentar av Härligheter enligt Erika

Helt helt underbart!!
Sagovärld.
Förstår att det lätt blir stessigt till jul och mycket man vill göra med barnen.
Mina pepparkakshus var bara en rolig sak som vi brukade göra i skolan på föräldramöte som en grej liksom. Det var så kul må du tro.
Ta det nu lugnt det blir jul oavsett vad du gör eller inte gör.
Kram
Annika

Kommentar av Annika

Oh, växthuset i snö är alldeles magiskt! Ditt växthus är det vackraste jag sett – möjligen ska Tyras i Vaxholm dels förstaplatsen, men hennes har jag inte sett i verkligheten. Jag tror att ni delar det estetiska sinnet…

Kommentar av Anne Sofie




Kommentera

