Trädgårdsliv & Design


Ny dator :-D
2008-11-28, 22.46.46
Filed under: "Dagbok"

0810macbook_heroÄntligen äntligen har jag blivit ägare av en ny dator!

En MacBook :-D 

Nu slipper jag sitta på min sons rum och slava med en gammal PC som knappast har en hårdisk som orkar med mig! 

Nu är det mycket nytt som ska läras. Allt är inte lika som i PC och som tur är att min data tokiga bror kan hjälpa mig med datorn. Han kan helt enkelt kapa min dator fast det är över 60 mil mellan oss, och ta över och hjälpa mig med allt då jag kör fast! Är inte tekniken fantastisk????

 

Ni glömmer väl inte att ta chansen att vara med på min utlottning av julvimplar —> Anmäl dig Här!


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Titta på en film om datorn

/Brossan

Kommentar av Nicklas

Hej, vilken fin dator!😀
Kramar

Kommentar av Lilla syster Hanna




Kommentera

