Trädgårdsliv & Design


Min blogg 2 år, var med och tävla!
2008-11-24, 14.49.47
Filed under: "Dagbok", Tävlingar är ju kul! :)

Om en månad är det två år sedan jag börja blogga och över 81000 personer har varit inne på min blogg. Otroligt och kul att så många hittar hit!!!

Tävlingen är avslutad!!!

Detta firar jag med att lotta ut en julvimpel sydd av fina röda tildatyger och med ett hand tryckt ”GOD JUL” på båda sidorna. Passar fint i ett julfönstert. Så om du vill ha chansen till denna fina vimpelparad, länkar du till min blogg på din bloggsida eller övrig likvärdig hemsida och skriver en kommentar till detta inlägg här under. Ta gärna med dig bilden och du får en extra röst! Du behöver inte ha en egen blogg för att vara med, bara jag kan nå dig om du vinner.
Sista dagen för tävla är självaste Lucia dagen  den 13 december kl 23.00

Lycka till!

0003-048

45 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Klart jag vill vara med och tävla!
Jag länkar till dig också i min länklista och så skriver jag ett separat litet inlägg förstås!

Kommentar av Anna

Grattis till så många besökare. Har du varit igång i två år? Otroligt må jag säga.
Ni har ju lite mera snö än vi och det är ju precis som det skall vara eller hur.
fin bock.
ha det gott
Annika

Kommentar av Annika

Grattis till 2 år! Jag vill absolut vara med och tävla. Jag länkar och skriver.

/ Marie

Kommentar av Marie

Hej Camilla!
Apropå tävlingar… så vann du ZINKHUSET hos mig – bland 1.026 andra lotter!
Grattis! Du kan väl höra av dig med adress så kommer det på posten!
Vad kul att hitta din fina blogg förresten!! Hit kommer jag absolut tillbaka snart igen.
Kram
Susanne

Kommentar av Tidsmästarinnan

Grattis Camilla! Du är verkligen värd det. Kram Tyra

Kommentar av Tyra i Vaxholm

Hejsan =)
Jag vill självklart vara med i utlottningen av den fina vimpelt. Vilkern trevlig sida du har! Jättefina foton. Här måste jag ta mig en rundtur!
Kram Julia

Kommentar av Juleja

Hejsan =)
Jag vill självklart vara med i utlottningen av den fina vimpelt. Jag har lånat din bild till bloggen.
Vilkern trevlig sida du har! Jättefina foton. Här måste jag ta mig en rundtur!
Kram Julia

Kommentar av Juleja

Grattis ❗ 🙄

Kommentar av Josef Boberg

[…] Top Posts Äntligen en Julbock & min blogg 2 år, var med och tävla! […]

Pingback av Det börjar närma sig! « Trädgårdsliv & Design

Grattis till två år i bloggvärlden!
Jag vill gärna vinna de fina vimplarna och jag länkar redan till dig, men ska lägga i bilden också, under dagen.

Kommentar av ÅsaGåsa

Det är mycke roligt att gå in på din hemsida.Du
har jättefina bilder som jag känner igen från ditt hem och trädgård. Därför önskar jag dej lycka till i fortsättningen.Jag hoppas att du hittar ett jobb som du brinner för. GOD-JUL och GOTT NYTT ÅR till dej och din fam. önskar Mamma

Kommentar av Mormor

Jag tycker också att din lilla ängel är jättefin!
Jag vill gärna vara med och tävla om de härliga vimplarna!
Helena
helena.strom@first.tjorn.se

Kommentar av Helena

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingstipsarblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/vimplar.html

Kommentar av Annas tävlingsblogg

Jag är gärna med och tävlar om den här vimpeln. Grattis till alla besökare på din sida. Visst är det roligt. Jag hoppas att jag också en dag kommer upp i så många.

Kommentar av Vero

Ett stort grattis till både 2 årsdagen och din fina vinst. Din bock är jättefin. Jag har oxå funderat på att skaffa en sådan länge nu. Kanske får fixa en själv.
Jag vill gärna vara med och tävla. Jag har länkat till din tävling oxå.

Kram Mari i Marieholm

Kommentar av Mari i Marieholm

Vilken fin vimpel, riktigt julig.
Grattis och jag länkar och tävlar.

Kommentar av julhuset/Annika

Jag vill gärna vara med,länk här nedan.
http://olelsi.blogg.se/2008/november/vimpelgod-jul-att-vinna.html

Kram Nettan i Hälsingland.

Kommentar av Nettan

Grattis Grattis! Jag vill vara med och tävla men har ingen blogg…svartakatten@live.se

Kommentar av Carola

Är gärna med och tävlar! 🙂

Kommentar av Anne

[…] hos Trädgårdsliv om denna julia vimpel! […]

Pingback av Tävla! « Lilla Hjärtat

Jag vill gärna vara med och tävla om det härliga priset!

Länk: http://anonitota.wordpress.com/2008/11/28/tavla-6/

Kommentar av Anonitota

[…] Min blogg 2 år, var med och tävla! […]

Pingback av Ny dator :-D « Trädgårdsliv & Design

[…] kommentarer Nicklas på Ny dator :-DNy dator 😀 «… på Min blogg 2 år, var med och…Annika på Det börjar närma sig!Anonitota på Min blogg 2 år, var med och…Tävla! […]

Pingback av God helg! 1:a Advent 2008 « Trädgårdsliv & Design

Grattis till två år av bloggande. Vill gärna var med i utlottningen. Länkar hit från min blogg. Ha det gott!

Kommentar av Marie

oj vilka fina jag vill jättegärbna vinna:D

Kommentar av Maria

Vad roligt med en tävling. Jättefin vimpel som jag gärna vill vara med och tävla om. Jag länkar även från min blogg. Kram

Kommentar av Jozan

[…] Top Posts Min blogg 2 år, var med och tävla! […]

Pingback av Det bara regnar- Usch! « Trädgårdsliv & Design

Grattis Camilla.
Jag vill säga att jag gillar dig stora syrran:)
Din hemsida är toppenbra, för alla smaker!
God jul saknar dig och familjen 😀

Kommentar av Lilla syster Hanna

Är gärna med och tävlar…och länkar så klart.
Tjing
Monica

Kommentar av Monica

Vad fin! 🙂 Jag vill också vara med och tävla och jag har länkat i vänsterspalten på min blogg.
Ha en skön kväll! 🙂

Kommentar av Rebecka

Grattis till antalet besökare och grattis i förskott på 2 årsdagen 🙂
Vilka fantastiskt fina vimplar 🙂
Jag vill gärna vara med och tävla om dem och länkar från min blogg.

kram!

Kommentar av Tårtsmulan

[…] Top Posts Min blogg 2 år, var med och tävla! […]

Pingback av Julkorten är postade « Trädgårdsliv & Design

Jag är självklart gärna med! Men…du finns ju redan på min sida… å hur jag för över denna grej med vimpeln till min blogg är överkurs för mig hehehe… hur göra?? Kram Zara

Kommentar av zarap

Klart jag vill va med och hoppas på tur….
gustafsson.57@hotmail.com

Kommentar av AnnikaG

Hej! Vet inte om jag redan skrivit men jag vill jättegärna va med och tävla och har en bild med länk till tävlingen hos mig! HOppas på tur!
Ha en fin vecka! Kram 🙂

Kommentar av Signe

Grattis till 2 år som bloggare!
Jag vill också vara med och tävla om den fina vimpeln och jag har länkat i min vänsterspalt.
Ha en bra dag! 🙂

Kommentar av Rebecka

Hej!

Vill också gärna vara med och tävla! 🙂

Kommentar av Daniela

hopppassss på vinst ÖVER tusen. god jul på dig och trevlig lucia! kram sandra
p.s kul att du haft SÅ många besökare!

Kommentar av sandra

[…] Top Posts Min blogg 2 år, var med och tävla! […]

Pingback av Lussebak och önskelista från Smultrongården. « Trädgårdsliv & Design

Jag håller tummarna.

Kommentar av Christina

[…] kommentarer Christina på Min blogg 2 år, var med och…Tyra i Vaxholm på Lussebak och önskelista från…Annika på Lussebak och önskelista […]

Pingback av Vinternatt « Trädgårdsliv & Design

Så härligt lantligt, klassiskt juligt och bara för vackert.

Jag passade på att länka från min blogg å visa upp den juliga fina bilden. 🙂

Kommentar av maxell

Halloj! Jag vill jättegärna vara med och tävla. Länkat och klart inne hos mig! Välkommen! // Anna

Kommentar av Anna

Va mysig! Länkat ar det här!

Kommentar av lenalandis

Tävlingen är nu avslutad! Nu ska alla röster/lotter räknas och en dragning kommer att ske under morgondagen 14/12.

Lycka till allesammans!

Mvh Camilla på Trädgårdsliv & Design

Kommentar av Trädgårdsliv & Design




Kommentera

