Trädgårdsliv & Design


Äntligen har jag en julbock!
2008-11-23, 09.06.38
Filed under: "Dagbok"

JulbockVar i helgen ut på landet på en mini julmarknad och tittade på allt fint som såldes där. Det finns så många kreativa talanger ute i byarna som pysslar och står i. Så mysigt & hemtrevligt!

Mitt fynd blev en julbock av granris som nu vaktar vår entré. Under några år så har jag gått och tänkt att en sådan vill jag ha och nu fick den följa med mig hem. 🙂

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Underbar.
Själv har jag en naken stomme som skall kläs in med granris. Kanske i morgon!!
Ha det gott
Birgitta

Kommentar av Birgitta




Kommentera

