Trädgårdsliv & Design


I love your blog- Awards.
2008-09-08, 19.16.57
Filed under: "Dagbok"

Fick en jätte fin awards av Moas Lovely Things Tack sälla du!!! Jag gillar din blogg oxå så jag skickar den tillbaka med ett stort Hjärta runt!😉

Det här är reglerna:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated

De jag har nominerat vidare till är…

Annikas Naturliga Ting
Designe
Zaras Trädgård och Konst-igheter
Lilla Blanka
Jord och Djur
Guldkant på livet
Lottas Trädgårdsblogg


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Tack snälla.. du är värd din.. ha en skön kväll.. Monica

Kommentar av Moas

Men tack snälla du!
Har skickat den vidare till lite andra bloggare – en del med trädgårdsperspektiv, andra utan!

/Monica

Kommentar av Monica

Hej Camilla =) Åh vet du – jag skäms lite nu…. Du som är så gullig och ger mig en award🙂 och jag som så sällan lämnar en kommentar…. men jag läser din blogg väldigt ofta! och har gjort länge, tror dina var en av de första jag började läsa när jag starade med bloggande. Ja- vad skyller man på? Men jag LOVAR bot och bättring =) Jag tackar och tar emot awarden och skall vårda den väl =) Må så gott och kram 8`)

Kommentar av Lotta




Kommentera

