Trädgårdsliv & Design


Inget om trädgård men om gröna bilar!
2008-09-06, 20.19.37
Filed under: "Dagbok"

Vad är nu detta, kan jag tänka mig att många säger? Det undrar jag oxå!!!

Tummen ner för City mail som har invaderat vår gata!!!

Kvarteret 100 meter bort har de sin egen parkering, varför parkerar ni inte där?


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Fast det ser lite roligt ut måste jag säga.

Har inte kvar din mejl adress, kanske den finns på bloggen eller?

Min adress ar iallafall
Gånarpsvägen 385 266 92 Munka Ljungby
Otroligt gulligt av dig.
Skicka din adress till mig så skall du få några vykort.
ha det gott
Annika
ps jag skulle kanske ha den färgen på min bil Naturliga Ting

Kommentar av Annika

HiHi…de smälter bra in under våra björkar!😉

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Men…. så konstigt att de står där.. men de lyser grönt fint.. *ler*.. Hallå där jag har en liten award hos mig till dig.. på Moas lovely things.. kram och ha en skön söndag.. Monica

Kommentar av Moas




Kommentera

