Trädgårdsliv & Design


I´m Back!
2008-08-28, 20.31.18
Filed under: "Dagbok"

Nu har jag äntligen fått ett vanligt modem till vår ena dator så jag kan jobba på med blogg och inte minst allt annat som görs via datorn…

Jag inser att man mycket beroende av internet och att omgivningen också är beroende av att jag har dator. Då jag var i kontakt med min opratör för att bland annat beställa mitt nya modem blev jag hänvisad till att gå in på deras hemsida för att kolla. Hur sa jag?! Utan modem inget surfande… sen några dagar efter då jag åter igen skulle kolla om mitt premilinära modem var på gång ringde jag för att kolla postens koli nummer hos opratören. Åter igen fick jag svar… Du kan söka på postens e-sida så ser du var ditt paket är… Ja om det vore så enkelt att koppla upp utan modem så gärna för mig men nu måste jag använda telefonen i stället.

Nog om detta… Jag har faktist hunnit göra en del roliga saker i trädgård och i växthuset under tiden datorn låg nere…

Betong gjutning, plantering av en ny buske och ett kräft kalas i mitt växthus men det ska ja berätta om när ja orkar sitta lite längre vid datorn.

Nu väntar gott te och en skön bok om så klart Trädgårdsdesign.

 

Kram och tack för alla härliga komentarer jag fått på inläggen ”min firma, delikatesser från växthuset och om mitt data strul”!

Vill oxå tacka min bror extra mycket som hjälpt mig med allt det tekniska på blogen och med mina datorer!


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Ahh… så härligt du är tillbaka.. ja gissa om man är databeroende.. allt bygger ju på det nu för tiden, och då är det inte lätt att bli av med sitt modem.. =).. men du är det historia och du är tillbaka.. Kram /Monica

Kommentar av Moas




Lämna en kommentar