Trädgårdsliv & Design


Trädgårdsliv & Design ritar och designar din trädgård
2008-08-13, 22.10.23
Filed under: Trädgårdsdesign

Äntligen är jag i farten med min firma!

Det ska bli spännande att börja jobba och kombinera min mamma ledighet med lite uppdrag med att designa trädgårdar.

Många har trädgårdsdrömmar, tankar och idéer men behöver hjälp att komma vidare. Andra behöver hjälp att välja rätt bland alla möjligheter och en del vill ha något annat än idag, men vet inte vad.

Jag ritar och planerar trädgårdar eller en del av er trädgård som Ni behöver hjälp med.

Möjligheterna är oändliga, det är bara en fråga om vad just Ni gillar och behöver!

Hör av Er till mig så ska jag Er mer information. 

Camilla på Trädgårdsliv & Design

Mail :  Trädgårdsliv & Design


5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej!
Fungerar länken till Trädgårdsbloggar för dig? Jag har hamnat på en inte så trevlig sökmotor för sexleksaker när jag har klickat på länken idag. Har skickat mail till deras (alltså Trädgårdsbloggars) web-ansvarige, men ej fått svar ännu.
Låter som ett jättekul företagsprojekt du har igång! Har du startat AB eller kör du som egen firma? Jag och min man har drivit egna företag i alla år (fast inga som har med trädgård att göra). Jättemycket slit ibland, men också väldigt skönt att vara ”sin egen”. Lycka till med projekten!

hälsningar

Monica

Kommentar av Monica

Önskar dig Lycka Till!
Ha det gott
Birgitta

Kommentar av Birgitta

Önskar dig lycka till. Det är kul att ha eget.
Trädgård ligger ju i tiden. Det kommer säkert att gå bra.
Ha det gott
Annika

Kommentar av Annika

Vill bara önska dig varmt lycka till med ditt nya projekt! Du kommer säkert att gå långt!
Kram från din trädgårdskompis Z!

Kommentar av Zara

Verkar spännande med ditt nya företag.
Lycka till!
Kram Inger

Kommentar av Inger




Kommentera

