Trädgårdsliv & Design


Sommarfika med cafékänsla
2008-07-21, 20.35.05
Filed under: Recept, Trädgårdsliv

webb1011 006.jpg

Igår surfa jag runt bland bloggarna med trädgård och inredningstema. Fastnade genast för Annikas underbara hallonrutor på bloggen Narturliga Ting. Det lät så himelskt gott, och jag kan försäkra er om att det var fantastiskt gott också!!!

Jag är som sagt ingen kak´älskare men detta måste ni absolut testa!

Barnen smaskade i sig var sin stor hallonruta. Kaffet smakade också bra i den nyinförskaffade servisen. Det kändes som om vi var på ett lyxit trädgårdscafé och vi njöt av de goda bakverken.


8 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jamen det såg ju alldeles för läckert ut!!! Men himmel vilket vackert växthus du har, sagolikt!!! Mari.

Kommentar av Mari ( Guldkant på livet)

Wow vad goda de verkar! Har varit och hämtat receptet förstås!

Kommentar av Anna

Jag skulle också ha bakat dessa men glömde köpa både florsocker och mandelspån… fast igentligen kanske man inte behöver just dessa?
Linda

Kommentar av LindaLunda

Hej hej! Hoppas allt är bra med er. Hallonrutorna ser verkligen sagolikt goda ut…måste testa dem! Kikar in då och då men är tyvärr lite dålig med att kommentara. Växthuset inspirerar som alltid, nu är vi igång med vårt bygge!

Ha det gott i värmen! Kram Karin

Kommentar av Karin A

Hej!
Kul att du tittade in till mig med.
Har också tagit receptet på Hallonrutorna,men inte bakat dom än.Dom såg verkligen goda ut:)
Bor i Vedevåg, ca. 4 mil norr om Örebro.
Trevlig sommar//Merja

Kommentar av Merja

Vad fint du har gjort. Kul att jag kunde glädja barnen och dig förstås. Hoppas du kommer gilla boken.
Ha det bra
Kram
Annia

Kommentar av Annika

Åh ja de ser alldeles underbart goda ut!
Måste tillbaks in till Annika igen (var där alleles nyss) och hämta receptet.

Kraaam
Mia

Kommentar av Mia

Vilka goda hallonrutor.Kunde inte motstå, så jag hämta receptet och baka dom till min födelsedag.
Du kan säkert gissa vem som också ätit dom.
Kram Inger

Kommentar av Inger




Kommentera

