Trädgårdsliv & Design


Loppisfynd och fina linnelakan.
2008-07-20, 19.10.30
Filed under: "Dagbok", Loppis

Vi trotsade det svenska traditionella regn vädret i dag (det brukar ju regna när man har semester, ivf så känns det så) och begav oss ut under den mörka tunga himlen. Vi hade bestämt oss för att åka till en liten loppis utanför stan idag. Först trodde vi att det inte var någon loppis, för det var ganska så tomt på folk. Men väl inne på loppisen efter en stund, (ja, webb1010 004.jpg som tur var så var det ju inne, för regnet öste ner.) började det bli allt trängre mellan borden av diversse prylar.

Som sagt Vi var först in genom dörrarna och det var säkert därför vi kunde fynda denna fina kaffeservis, billigt! Tolv delar med sockerkar och gräddkanna i gammal stil. Perfekt till mysiga kaffestunder i trädgården!

För några dagar sedan då jag var ute och letade efter lille G:s första babysaker i ladan så hittade jag även dessa fina linne lakan och örngott till honom. Alldeles för fint för att ha i sin babysäng och kräkas på. Men jag måste använda det på något sätt, eller hur?

webb1010 002.jpg

webb1010 003.jpg


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Vad bra att det blev gott. Titta på Rostistel så får du se att det är fler som gillade den. Kul när det sätter fart som gräsbrand. Jag har redan länkat till dig utan lov så länka du till mig.
Låt dt gå låt det gå låt det aldrig stilla stå…

Vilka loppis fynd du gjort. Jag skall loppa på lördag.
Annika

Kommentar av Annika




Kommentera

