Trädgårdsliv & Design


Min trädgård, en öppen trädgård den 23 juni.
2008-06-19, 20.56.47
Filed under: Min Trädgård, Trädgårdsgguide/info

På måndagen den 23 juni har jag tillsammans med närkekretsens trädgårdsamatörerna en trädgårdsvisning hemma hos mig. Mer om visningen kan ni läsa om i sommarprogramet här
sida 16.

Jag ska bland annat lotta ut en liten pionplanta från trädgården så passa på och besök oss!

Vägbeskrivning hittar du i sommarprogramet.

Välkommen!


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Tack för en trevlig och uppmärksam visit hos er och trädgården. Växthuset imponerade naturligtvis !Liksom helheten av det nyputsade huset, trädgårdsintresset och energin hos er båda!
Lycka till med fortsättningen.

Kommentar av Sven och Gunilla Sjökvist

Instämmer med Sven och Gunilla och framför ett varmt tack för att vi i STA Närke fick komma på besök. Jag – och många andra att döma av kommentarerna jag hörde under besöket – uppskattade er estetiska känsla och förmågan att bygga en trädgård som passar ihop med det vackra huset. (Det var några som gärna hade velat ha huset också…)

Cirsium eriophorum står nu på min önskelista (den där listan som blir längre för varje trädgårdsbesök) trots att den var så illans taggig!

Kommentar av Anne Sofie




Kommentera

