Trädgårdsliv & Design


Alla Hjärtans Dag!
2008-02-14, 22.06.03
Filed under: "Dagbok"

Har vejlat hit och dit om jag tordas starta en ny blogg och gjorde det tillsist idag…

Den heter ”Små fötter på jorden” och finns Här och vad passar då inte bättre än att visa några bilder på mitt hjärta som bara blir större för varje dag… Titta in får ni se! Snart är det dax…🙂

Bloggen skapade jag för att framförallt delge mina närmaste släktingar som bor miltals ifrån oss och som inte vi träffar så ofta men även för mina vänner och bekanta som är lite smått nyfikna på vad som händer…

Kram på er all På Alla Hjärtans Dag!
Camilla


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

