Trädgårdsliv & Design


Oj, Jag fick en ”You make my day AWARD” av Funderar Grönt!!!
2008-01-14, 17.54.07
Filed under: "Dagbok"

Oj, vad glad jag blev! Jag har fått en ”You make my day AWARD” av Funderar Grönt!!! Tacka Tackar!

Jag ska försöka förvalta den väl och hoppas att mina bloggare tycker om att titta in och läsa vad jag skriver. Extra roligt är förståss också då ni kommenterar det jag skriver och det glädjer mig.

Själv så kanske jag är en anning dålig på att skriva tillbaka men jag är Ofta inne och se vad som händer hos alla mina bloggare och tycker att Ni är helt otroliga på allt ni gör med era trädgårdar och inredningsprojekt. Det glädjer mig och jag har fått många härliga tips och ideér om diversse saker som inspirationen till att ta mer foto och testa olika arrangemang, våga sig på att måla om både möbler och annat och inte minst allt roligt man kan göra med en trädgård som man aldrig har haft en sussning om!!!

award2.jpg

Meningen är att jag nu ska ge awarden vidare enligt dessa regler…


“Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times! ”

…vilket inte bli lätt för Alla är värda en ”You make my day Award” som finns i min lista ”BLOGGAR SOM JAG OFTA TITTAR IN TILL!!!”

Men måste jag välja så blir det…

Zaras Trädgård och Konstigheter av Zara för att hon är min bästa vän och vi älskar att prata växter och annat kul & även strul med varandra så som Bästa vänner gör!
Ute och Inne av Karin A för hon inspirerar mig otroligt med härliga foto och projekt både ”ute och inne”!
The Greenhouse in Tyras Garden av Tyra i Vaxholm som är en av mina absoluta största inspirationkälla för byggnadtionen av mitt växthus! Tack Tyra!
Lilla Blanka av Mia för att hennes blog är mycket givande och skänker mig mycket inspiration inom vit inredning och är otrolig på det där lilla extra som gör detaljerna i inredningen.
Designe som skriver om både gammalt och nytt inom inredning som även det är mitt stora intresse (men även om sin lilla katt som är så sött!🙂 )
Bland rosor och tistlar som skrivs av Randi. Hon är en helt otrolig fotograf och har en enorm trädgård med massa rosor och ett underbart ”glädjehus” omkring min hemtrakt i Skåne! Jag måste bara komma och hälsa på dig någon gång!!!
…HiHi nu får du mitt Award tillbaka Funderar Grönt för att du är liksom jag är en Trädgårdsstuderande trädgårdsmästare/designer som inte är rädd för jord under naglarna.🙂 Livet är Trädgård! Kram och Tack än en gång för Awardet!
… och till sist vill jag ge en Award till Nicklas blogg min bror Nicklas som hjälper mig med alla mina Data problem! För utan honom hade inte min blogg funits!

Kram på er alla! //Camilla
.


6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

TACK snälla rara, vad glad jag blir!!!
Åh vilken gullig motivering du har också, jag blir alldeles tårögd!
STOOOR KRAM vännen!!!
Mia

Kommentar av Mia

Tack snälla Camilla, what an honour! Underbart roligt att få agera inspirationskälla. Tackar! Kram Tyra

Kommentar av Tyra i Vaxholm

Tack snälla Camilla! Det är alltid lika kul att kika in här och du är mer än värd att få tillbaka utmärkelsen utav mig…🙂 Så fint du motiverat också. Ha en härlig vecka! Kram Karin

Kommentar av Karin A

Tack snälla du! Va roligt! Ser bilden på den svartvita kissen till vänster som ser ut som en släkting till min lilla Signe!🙂 Kram

Kommentar av signe

Tack för dina rader!! De gjorde ju att jag hittade hit!! Härlig blogg du bjuder på! Maila mig på underenvind@telia.com så skickar jag en inbjudan! Skriv i mailet vilken blogg du har så jag vet att det är du! Ha en skön kväll! Kram Sara

Kommentar av Sara

Tack gulliga Camilla! Men oj, va´ du tar i …*fniss*!
Ja, jag hoppas du kommer förbi den här sommaren! Hoppas studierna går bra – jag kommer att testa dig när du kommer … bara så du vet det *fniss*.
Stor kram Randi

Kommentar av Randi




Kommentera

