Trädgårdsliv & Design


Tredje Advent
2007-12-16, 17.57.48
Filed under: "Dagbok", Högtidsdagar

Tredje Advent

 

Så här nära julafton är det mycket som ska fixa och donas.
Själv så har jag haft ett enormt projekt som var bara tvunget att bli klart i helgen och det var vår lill hall med trappa som skulle målas efter en omputsning av murstockarna. Tungt men nu är det gjort och jag blev mycket nöjd. Färgen är det samma som i övriga huset vit och jag ser i fram emot att julpynta i dagarna så vi får det extra mysigt i jul. En gran har dock kommit upp i växthuset med belysning och några röda gamla glaskulor med hjälp av vår son. Något julbak blev det inte i helgen men förut i veckan har vi bakat både gräddkola och chokladgodis och den vita duken som vi ska ha på julafton är färdig sydd.

 

Ha en mysig fortsättning på Tredje Advents afton!

 

Kram Camilla

 

Ps. Tack för alla fina kommentarer om min lill Lucia i föra inlägget.

 

 

BloggRegistret.se

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ja, det är såå mycket man skall fixa nu några dagar innan jul 🙂 Känner att jag ligger ordentligt efter nu när jag varit borta i Norge några dagar oxå..
Vad söt hon är din lilla Luciatjej!!!
Kram
Mia

Kommentar av Mia

Ville passa på och titta in och önska God Jul vännen!!!
Kram
Mia

Kommentar av Mia

Hej hej! Vill önska dig en god fortsättning på julen. Kram Karin

Kommentar av Karin A




Kommentera

