Trädgårdsliv & Design


Min egen lilla Lucia
2007-12-13, 11.40.51
Filed under: Högtidsdagar

Min lilla lucia

 

Min egen lilla Lucia var så duktig då hon sjöng med sina dagis kompisar i kyrkan. C läste också en dikt tillsammans med sin jämnåriga kompis när andra luset tändes.

”När andra ljuset briner klart

kommer Lucia snart”

 

Ha en mysig Luciadag! Kram från Camilla med familj.

 

 

 

BloggRegistret.se


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej Clara. Vilken fin Lucia du är.Jag har tagit en kopia på dig,som jag har satt på kylskåpsdörren. Mormor skickar en bamsekram till dig via datorn.

Kommentar av Mormor

Jättegullig bild. Förstår att du var stolt!
Ha en fortsatt skön helg.
Kram Randi

Kommentar av Randi

Men så söt lucia!🙂 Härlig bild! Boken i föregående inlägg verkar trevlig. Ha en fin helg! Kram Karin

Kommentar av Karin A




Kommentera

