Trädgårdsliv & Design


Foto ”Längtan till värmen”
2007-11-28, 17.09.29
Filed under: Bilder från trädgård

 

 

 Så här års tänker alla på advent och julens högtider. Själv är jag väl inte något undantag utan har idag hängt  upp julstjärnor i fönster samtidigt som jag spelar Celine Dions jul cd. Stämningen är på topp fast jag ska jobba i natt och doften av min dotters muffins gör det extra mysigt. Jag kom då plötsligt tänka på att våren snart är här. Fyra fem månader och grönskan i trädgården startar på nytt- ”Tänk vad tiden går fort!”.

Jag vill ändå visa mina frostfrysna rosor som verkar längta åt varmare klimat.

 

 


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Otroligt vackra bilder med de frusna rosorna!
Ja, jag längtar oxå till värme🙂 Även om jag tycker det kan se vackert ut med vinterlandskap så är jag en sommarmänniska, absolut med alla sköna växter o värme.
Kram
Mia

Kommentar av Mia




Kommentera

